Η επιτυχημένη επιχειρηματική πορεία της φαρμακοβιομηχανίας DEMO της έδωσε μια θέση και στη φετινή λίστα των “Diamonds of the Greek Economy” αλλά και τιμητική διάκριση στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την παρουσίαση της λίστας.  Στον αγγλόφωνο επιχειρηματικό οδηγό που επιμελήθηκε η Active Business Publishing, συμπεριλαμβάνονται οι 283 πιο σημαντικές, με βάση τους οικονομικούς τους δείκτες,  επιχειρήσεις με δραστηριότητα στην Ελλάδα από τις συνολικά 7.000 που συμμετείχαν στην αξιολόγηση.

Η επιτυχία αυτή αποτελεί μια ακόμα δικαίωση για την DEMO που την τελευταία τετραετία παρουσιάζει εντυπωσιακή αύξηση της κερδοφορίας της κατά 40%. Με ετήσιο τζίρο της τάξης των €105 εκατ. και τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, η εταιρεία κατέχει την 1η θέση σε νοσοκομειακές πωλήσεις στην Ελλάδα, ενώ ήδη ποσοστό 80% της παραγωγής της κατευθύνεται στο εξωτερικό.

Στην παρουσίαση του επιχειρηματικού οδηγού παρέστη ο  κ. Αριστομένης Βασιλόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων της DEMO, ο οποίος και παρέλαβε τη διάκριση των “Diamonds of the Greek Economy”. Στη σύντομη ομιλία του και αφού ευχαρίστησε για την τιμή εκ μέρους του κ. Δέμου αλλά και των 630 εργαζομένων της εταιρείας, στάθηκε στα 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας της DEMO, τονίζοντας ότι: «Όλοι μαζί καταφέραμε να δημιουργήσουμε τη μεγαλύτερη φαρμακοβιομηχανία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη στα ενέσιμα σκευάσματα και να εξάγουμε σε περίπου 50 χώρες του κόσμου, μεταξύ των οποίων και στο σκληρό πυρήνα της Ευρώπης». Παράλληλα στάθηκε στην αξία του ελληνικού φαρμάκου αλλά και στη σημασία του για την εθνική οικονομία, επισημαίνοντας ότι: «Εμείς καταφέραμε και πείσαμε ότι το ελληνικό φάρμακο όχι μόνο δεν υστερεί, αλλά σε πολλές περιπτώσεις υπερτερεί των σκευασμάτων των πολυεθνικών εταιρειών. Πείσαμε χώρες από όλο τον κόσμο να προτιμούν φάρμακα από έναν πολύ μεγάλο ελληνικό όμιλο. Και δε θα πρέπει να ξεχνάμε, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΟΒΕ, για κάθε €1.000 που πληρώνουμε για φάρμακα που έχουν παραχθεί στην Ελλάδα, το ΑΕΠ της χώρας ενισχύεται κατά €3.480»

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι και πέρυσι, όπως και φέτος, η DEMO έλαβε αντίστοιχο βραβείο από τη διοργάνωση, αποδεικνύοντας τη σταθερότητα και την ανοδική της πορεία. Στόχος της εταιρείας για την επόμενη τριετία είναι να έχει παρουσία σε πάνω από 75 χώρες και δικά της υποκαταστήματα σε τουλάχιστον 7 χώρες.